Bu Blogda Ara

26 Kasım 2015 Perşembe

GARNİER MİCELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU


Garnier ilk pembe kapaklı micellar makyaj temizleme suyunu çıkardığı zaman ben de herkes gibi koşa koşa gidip almıştım ve uzun zamanlarda severek kullandım. Fakat benim için tek sıkıntı göz makyajımı çıkarırken gözlerimi yakması oldu. Muhtemelen sizinde gözleriniz benim ki gibi çok çok hassassa siz de bu sıkıntıları yaşamışsınızdır.


Benim cildim çok hassas ve kullandığım ürün eğer cildime uygun değilse hemen alerjik tepkiler verebiliyor. İşte böyle bir zaman da ve hazır da pembe kapaklı micellar suyum bitmişken yeni çıkan hassas ciltler için olanını deneyim dedim ve gerçekten çoook memnun kaldım. Gözlerimde herhangi bir yakma hassasiyet oluşturmadı gayet rahat kullanıyorum. Yüzümde alerjik bir reaksiyon göstermedi hatta başka bir üründen kaynaklı alerjilerim de bir kaç kullanımdan sonra geçti. Yıllardır aradığım ürünü sonunda buldum. Fiyatı 18tl indirimlerde daha uygun fiyatlara bulabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar :) yorumunuzu yeni gördüm çok teşekkür ederim. ben de hemen bloğunuzu ziyeret ediyorum :)

      Sil